Ewidencja działalnosci gospodarczej [BRD]
System Ewidencji Działalności Gospodarczej umożliwia rejestrowanie wszystkich wymaganych danych o podmiocie gospodarczym: prowadzenia rejestru danych aktualnych i archiwalnych, drukowanie zaświadczeń o wpisach, zmianach i rezygnacjach z prowadzenia działalności gospodarczej i innych dokumentów. W trakcie ustalania parametrów systemu wypełniane są tzw. słowniki zakładowe zawierające dane organizacyjne użytkownika oraz ogólne informacje charakterystyczne dla całego urzędu.
Możliwości systemu:
Rejestracja nowego podmiotu gospodarczego (przedsiębiorcy)
- dane ewidencyjne (numer kolejny w kartotece, kolejny w roku, data wpisu)
- dane imienne i adresowe wnioskodawcy
- oznaczenie podmiotu gospodarczego i dane adresowe siedziby
- dane imienne pełnomocników
- określenie przedmiotów działalności gospodarczej
- (wg. klasyfikacji PKD) ze wskazaniem głównego przedmiotu działalności
- dane adresowe miejsc prowadzenia działalności
Zmiana danych podmiotu gospodarczego
- wykreślenie z rejestru działalności gospodarczej,
- automatyczny wydruk stosownych zaświadczeń (o wpisie, zmianie)
- rejestracja danych archiwalnych
- tworzenie ankiety o stanie podmiotów gospodarczych za dowolny okres
Wyszukiwanie:
- wg numeru ewidencyjnego (kolejnego w kartotece)
- wg numeru rocznego (kolejnego w roku)
- wg oznaczenia podmiotu gospodarczego
- wg daty wpisu, zmiany lub rezygnacji
- wg głównego przedmiotu działalności gospodarczej
Funkcje dodatkowe:
- rejestracja rezygnacji z prowadzenia działalności gospodarczej
- drukowanie zaświadczeń,
- zabezpieczenie danych przed ingerencją osób nieupoważnionych za pomocą systemu haseł i poziomów dostępu ustalanych przez użytkownika
- sporządzanie wydruków informacyjnych